اخبار روزاقتصاد

صفحه X Near Protocol دوباره هک شد

صفحه X Near Protocol دوباره هک شد

صفحه Near Protocol’s X ظاهراً توسط هکرهایی که به نظر می‌رسیدند علاقه‌ای به تبلیغ ایردراپ‌های ساختگی یا قالی‌کشی ندارند، نقض شده است.

در 4 سپتامبر، پست‌های عجیب و غریبی از حساب X لایه 1 منتشر شد مشاهده شد. بلاک چین اثبات سهام، پروتکل نزدیک (نزدیک). 

سرقت‌های حساب مانند این در ارزهای دیجیتال رایج است، و بازیگران بد اغلب پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز را هدف قرار می‌دهند. به طور معمول، هکرها برای راه‌اندازی کمپین‌های فیشینگ و سرقت وجوه از دسترسی به خطر افتاده استفاده می‌کنند.

با این حال، هکر Near Protocol از این الگو منحرف شد و در عوض یک سری پیام‌های ضد رمزنگاری را با هدف کاربران رمزارز و قلب وب 3 ارسال کرد.

حساب X خود را حذف کنید، به بیرون بروید، و یک زندگی عادی را انتخاب کنید، ای مانلت ها. 0 خوب از این وجود دارد. به من اعتماد کن.

هکر ناشناس Near Protocol

در زمان نگارش این مقاله، افراد ناشناس همچنان صفحه Near’s X را کنترل می‌کردند و به انتقاد از اکوسیستم ارزهای دیجیتال 2 تریلیون دلاری و صنعت بلاک چین زیربنایی آن ادامه می‌دادند. این دومین باری است که حساب X L1 هک شد در سال جاری، به دنبال یک حادثه قبلی در ماه مه.


Near Protocol’s X page hacked, again - 1
نزدیک پروتکل در 4 سپتامبر هک شد | منبع: X

در حالی که به ظاهر متفاوت از سایر نقض‌ها است، Near Protocol در میان فهرست رو به رشدی از پروژه‌های DeFi و مرتبط با رمزنگاری که دچار هک شده‌اند، رتبه‌بندی می‌شود.

طبق گزارش crypto.news، حساب‌های X متعلق به اعضای خانواده ترامپ اخیراً در یک کلاهبرداری استفاده شده است ترویج مبتنی بر Solana (SOL) memecoin. در اواخر آگوست، شبیه ستاره فوتبال کیلیان امباپه برای دزدی بیش از 1 میلیون دلار از معامله گران ارزهای دیجیتال.

هکرها همچنین حساب‌های کاربری را ربوده‌اند متعلق به گروه هوی متال متالیکا، بنیانگذار فراکس فاینانس سام کاظمیان، و معامله گر کریپتو با نام مستعار GCR.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا